Beste,
Sinds maandag 27 juni 2016 is mijn twitter-account door een onbekende reden geblokkeerd. Twitter geeft de volgende melding:
Ik heb dus niet langer de toegang tot mijn account. Los van het feit dat ik geen enkel idee heb wat de reden is van deze blokkade heb ik een groter probleem. Mijn twitter-account is gekoppeld aan mijn oude e-mail adres, van mijn oude provider. Dit e-mail adres bestaat simpelweg niet meer. Zodoende kan ik geen gebruikmaken van de optie wachtwoord recovery, omdat deze mail dan naar mijn oude e-mail adres verzonden wordt.
Mochten er in mijn netwerk techneuten zitten die een oplossing hebben voor dit probleem: elke tip is welkom!
Post jullie advies dan onder deze blog.
Alvast bedankt,
Bas van der Voort
Het enige dat ik me kan bedenken naast contact opnemen met Twitter ( https://support.twitter.com/forms al geprobeerd?) is kijken of die oude email egt totaal niet meer bestaat of toch nog ergens in leven is. WIj hebben hier thuis namelijk ook nog een HCCnet mail draaien terwijl heel HCCnet niet meer bestaat en is overgenomen ofzo toen de tijd door XS4ALL, alleen er zijn in de tussentijd wat server dingen enzo veranderd.
Als twitter je niet kan/wil helpen zou je misschien nog met die oude provider (mits die nog bestaat) contact op kunnen nemen?
Hoi Bas, ik zit met hetzelfde probleem. Hoe heb jij het op kunnen lossen?
Sorry voor de late reactie. Je bericht was in de spambox beland. Een kennis van me zit bij de zelfde provider als waar ik gezeten heb. Via hem een nieuw email adres aangemaakt zodat ik de mail kon ontvangen.
succes!